RSS

Google Tarihi

18 Ağu

Bu sabah iş başı ygoogleaptığımda kendime yeni bir tema arıyordum oraya buraya girdim ama bir türlü aradığımı bulamadım derken Google‘ınzaman çizelgesi sayfasına ulaştım :] ” Google Doodle “larrı gördüm ve gülmekten kendimi alamadım yada bunun adı tarihe tanıklık etmek olsun o zamanki Google ile şimdiki arasında dağlar kadar fark olduğunu ve Google artık herkes için bir kazanç kaynağı olduğunu belirtmekte yarar var ve internetten para kazanmanın bir yollarının Google sistemlerinden geçtiğini biliyoruz örnek verecek olursak Google adsense sitenizde yayınlanan reklamlara tıklama aracılığı ile para kazanma sistemi Google adwors ise Google‘ın kendi hesaplarına yatırılan para aracılığı ile sponsor bağlantı sistemi bu makaleyi kendi çalıştığım şirketi baz alarak bir örnek vereceğim ki Google reklamlarının aslında ne kadar etkili olduğunu sizlerde yani bilmeyen arkadaşlar için ne kadar etkili olduğunu anlayacaksınız. Ben LicomPrint adında yazıcı faks fotokopi toner ve kartuşlar için dolum tamir bakım ve onarım hizmetleri veren bir kuruluş ve doğal olarak kendi müşteri potansiyeli yetersiz bir iş yeri tabir-i caizsse internet teknolojisine mahkum bir iş yeri ben burada şirkete ait sitelere Webtasarım uygulaması yapıyorum ve bu olayı sadece tasarımı yap bırak olarak görmediğim için SEO uygulamasıda yapıyorum ve yavaş yavaş ne demek istediğim anlaşılacak ve Google‘da üs sıralara çıkması için elimden geleni yapmaktayım ne mutlu bana ki şu an her şey istediğim gibi gitmekte yaklaşık 5 site üzerinde çalışma yapmaktayım ve sadece 1 tanesi ana kelimede ilk sayfa 4. sırada inşallah oda yakında yukarı çıkacak fakat benim uyarımla patrona Google a reklam verelim müşteri potansiyelimiz artsın teşviki ile reklamı verdirdim ve şu an örnek verecek olursak Google‘a aylık 100 TL yatırdığımız ödeme karşılığında bunu neredeyse 1 günde sadece 3 toner dolumu (tanesi 30 TL üzerinden) hesapyalcak olursak 90 TL yapıyor unutmayın bu sadece bizim sektör’e ait bir örnekti bunlar çoğaltılabilir şimdi dilerseniz sizde Google‘ın kendi tarih çizelgesini çıkardığı şu sayfaya bir gidin bakın bakalım :] tarih çok eski eski çalıştığım iş yerinde yazmıştım 🙂

 
Yorum yapın

Yazan: Ağustos 18, 2009 in Google

 

Etiketler: , , ,

Bir Cevap Yazın

 
